Saturday, November 5, 2011

Jom Rasmikan Bersama :)

Tepat jam 1200 tak lebih tak kurang . . kalau mengikut jam digital ku yang sangat molek ini lah dengan ini saya Arina Adha Binti Ali ingin MERASMIKAN blog comot ku yang tersangat lah comot di mate ku yang ter- kadang kadang agak tidak kejelasan ini dengan rasminya ... hurey! nape terase formal sangat pulak ..-.-!

Dengan itu marilah lihat sedikit sebanyak kemeriyahan PERASMIAN yang tak berape nak rasmi sangat ni kan hehee . .

Lihat bunga api yang bukan gambar sebenar tu .. =.=!

Betapa meriahnya PERASMIAN dalam FANTASIku nie . . Dasyat kan ? macam merasmikan Anugerah Blog Terbaeek sangat la pulax hikhik . . tAK mengape angan tak sudah ku nie INSYAALLAH bile dizinkan berja hikhik ;)

Ada lagi selaen gambar mengarut di atas . . nak tengok ? jom tekan arrow ke bawah -> eh ! tu kanan la ! eh eh balik semula nak ? . . jom reramai tekan arrow bwah . . tak tekan pon dpat tengok jugak sebenarye huhuu !

ha! u see ?

nampak tak ? anganku sangat melayang sehinnga Rossi pown tak mampu nak tandingi tauu.. siap ade pukulan gong tuh yang sangat sukar difikiran untuk mengali tuh ..

   siap mufti belah BEDAH Melaka pulak tuh yang merasmikan . . sedangkan  mufti tu aku yang kudus nie ponn tak kenal . . yang pelik nya macam mane dia boleh datang merasmikan dalam angan Fantasiku ni .. heheeee ..

SUdah cukup ! cukup mengarut apalagi membuat angan PERASMIAAN ini menjadi semakin hilang arah tuju . . STOP DISINI !!


perasmian blog nie bukan bermakna pertama tama nya aku mula mem Blog  . . nampak ayat disitu . .?
Perasmian nie jugak sebenarnye untuk menimbang berkilo kilo semangat yang datang bilee cukup umo . . aik ? tak kesah la apa apa pown yang penting blog Perasmian ini siap dengan jayanya :D

=) KETerHaruaan serta Sebak diDADA tetibe mengundang pilu hehehee .. ! 

sEmoga aku sentiase dapat menulis dengan baek dan bertambah baek !blog nie jugak terlahir bukan untuk di PUBLISH kan  . . Nampak ayat merah tu ? tapi datang dari hati yang comot ini  . . Harap yang membace terase suka dan suki ye ;p







No comments:

Post a Comment