Monday, December 5, 2011

PEMILIK HATI

HATIKU hatimu .. grrrr!


HOLLA !
Entry untuk yang nie nak story pasal pemilik hati . PEMILIK HATI sape ?

 aku ? ko ? dy ? dorang ? kami ? kalian ? mereka ? dinda? kanda ?- aish ! mengarut


yeah ! PEMILIK ATI aku laa sebab blog aku . kalau aku nak create pasal korang boleh jugak tapi masalah yer aku tak taw heheeee ! nanti mlalut laut jee . nak taw tak sape PEMILIK HATI aku tu ? jap jap !

........................



.......................




................... 




hamboi tak saba ye ?walaupun dia tak hensem, tak kacak tak macho , tak ada janggut macam lelaki idaman pujaan hatiku.nampak tu aku siap higlight gune faberet kale aku lagi tu . tapi dia tetap PEMILIK HATIKU ! -cepatlah mengarut apa lagi nie -.+!

taaaarraaaaaa !!!!!!!! Memperkenalkan PEMILIK HATI 



dia laa pemilik hati aku . sebab dia lah yang satu satu nya tempat aku mncurahkan segale galenye sekarang . walaupun geram mara aku tekan keyboard nie kuat kuat ! Alola ( name lapy aku ) die tak penah mara toching apalagi nak mengomel ngomel belakang aku .- yelah kalau dia mengomel mau aku lari lintang pukang haha!

s0 dah puas hati ? terime kaeh kerana sudi membace penuh tekun membulat bulat mate korang bace . walaupun aku taw aku perasan -hurm bia laa ;p



# tangan dan pale penuh IDEA na create kat comot nie hehee ;D





No comments:

Post a Comment