Monday, December 5, 2011

saje basa basi

tada tanya ! so ?
Holla  .  !

aik ! tanda tanya untuk ap kat atas tu ?

setelah lame aku tidak meng " UPDATE " ! comot aku nie . nak tekan keyboard nie pown pakinson kejap !
damn  !! -teruk sangat dah tuu 


Last aku Update punn time raye AIDILADHA ritu . patu comot aku niee hilang tanda tanya .  =,- ? - sambil bertanya mane tuan aku nie .  pemalas betul ! heewah ngutuk aku nampak ye. never mine ;)

skunk niee pown tak tade entry nak create . banyak sebenarye tapi kene laa panas kan enjin dlu kan baru idea mencurah ke ladang gandum ! -cam kenal jee ayat iklan coco cruch en ? 
sepasang baju yang penuh dengan soalan dan tanda seru . haish!




So nantikan laa entry seterusnya yee hee ! jangan kemane mane yee terus melekat dangan lapy papi dady baby o whatever yang korang panggil laptop korang tuu .  daaaa
bebet nie comel kan ?






No comments:

Post a Comment